خانه / دانلود مدیریتی / کتب و جزوات مدیریت / خلاصه کتاب غول های بازاریابی کریس موری

خلاصه کتاب غول های بازاریابی کریس موری

خلاصه کتاب غول های بازاریابی

بازارمحور باشید نه بازاریابی محور

نویسنده: کریس موری

مترجم: علی عیاری

توضیح

این کتاب در واقع چکیده کتاب های مطرح بازاریابی در سنوات گذشته است. این کتاب برای افراد پرمشغله مناسب است که میخواهند در یک مجموعه ی منسجم نظرات غول های بازاریابی را مطالعه میکند. در این کتاب از دیدگاه های مشاوران، اساتید دانشگاه، نویسندگان استفاده شده است.

فهرست

فصل اول: تمایز یا نابودی

فصل دوم: نواندیشی در بازاریابی

فصل سوم: گزارش پاپ کورن

فصل چهارم: بازاریابی ارتباطی

فصل پنجم: قواعد رهبران بازار

فصل ششم: نظام امتیاز دهی

فصل هفتم: آینده تک به تک

فصل هشتم: پیش به سوی وفاداری

فصل نهم: گاو بنفش

فصل دهم: صورتی فکر نکنید

فصل یازدهم: ایجاد شبکه با ثروتمندان

 

منبع:

سایت مدیریت (مرجع علوم بازرگانی و بازاریابی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *