بازارمحور باشید نه بازاریابی محور
نویسنده: کریس موری
مترجم: علی عیاری
توضیح
این کتاب در واقع چکیده کتاب های مطرح بازاریابی در سنوات گذشته است. این کتاب برای افراد پرمشغله مناسب است که میخواهند در یک مجموعه ی منسجم نظرات غول های بازاریابی را مطالعه میکند. در این کتاب از دیدگاه های مشاوران، اساتید دانشگاه، نویسندگان استفاده شده است.
فهرست
فصل اول: تمایز یا نابودی
فصل دوم: نواندیشی در بازاریابی
فصل سوم: گزارش پاپ کورن
فصل چهارم: بازاریابی ارتباطی
فصل پنجم: قواعد رهبران بازار
فصل ششم: نظام امتیاز دهی
فصل هفتم: آینده تک به تک
فصل هشتم: پیش به سوی وفاداری
فصل نهم: گاو بنفش
فصل دهم: صورتی فکر نکنید
فصل یازدهم: ایجاد شبکه با ثروتمندان
منبع: