دانلود کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ
Principles of Marketing ebook for download
جلد اول و دوم کتاب اصول بازاریابی – ترجمه مهدی زارع
توضیحات:
جامعه آینده جامعه جهانی و رقابتی است که شاه کلید موفقیت در آن در گرو درک نیازها و خواسته های مشتریان و پاسخگویی به آن است. کتاب ۲ جلدی اصول بازاریابی به ما می آموزد چگونه فرایند تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، اجرا و کنترل را در کلیه امور بازاریابی دنبال نماییم تا لغزش ها را به ارزش تبدیل کنیم. آنچه که کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ میآموزد، هنر فروشندگی آنچه که تولید شده نیست، بلکه آگاهی دقیق نسبت به آن چیزی است که باید برای پاسخگویی به نیاز تولید شود، هم بدین طریق است که منابع نسبتاً محدود به نحو احسن به نیازهای نا محدود اختصاص مییابد.
چالش بازاریابی امروز باعث به وجود آمدن جنب و جوش و اجتماعات تعاملی از مصرف کنندگانی شده است که محصولات و برندها بخشی از زندگی روزمره آنها را میسازند. کتاب اصول بازاریابی، برای کمک به درک خوانندگان از چگونگی ایجاد ارزش و به دست آوردن مشتریان وفادار، اطلاعات بازاریابی اساسی را در یک قالب جامع ارائه میدهد. چاپ چهاردهم کتاب اصول بازاریابی، شامل پوشش توسعه پایدار و تمرکز بر بازاریابی در به چالش کشیدن فضای اقتصادی امروز میباشد.
انتشارات مدیر فردا در راستای توسعه دانش مدیریت در کشور، اقدام به عرضه رایگان ترجمه کامل کتاب اصول بازاریابی کاتلر نموده است. این کتاب ۱۱ فصل از کتاب اصول بازاریابی کاتلر در قالب یک مجموعه دو جلدی، ویراست ۱۲ است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شده است. در ترجمه جدید متن که توسط آقای مهدی زارع انجام شده، به طور کامل ترجمه شده است.
در ادامه نسخه ترجمه شده کتاب بصورت تمام متن و در دو جلد برای دانلود ارائه شده است.
ترجمه کتاب اصول بازاریابی کاتلر – جلد یک
ترجمه کتاب اصول بازاریابی کاتلر – جلد دو
منبع: