خانه / رویدادهای مدیریتی / اخبار مدیریتی / غلط نویسی در تبلیغ 1397 بانک ملت

غلط نویسی در تبلیغ 1397 بانک ملت

غلط نویسی و تبلیغ «تبریک سال 1397 بانک ملت»

یکی از روش های نوین تبلیغات محیطی به منظور جلب توجه عموم غلط نویسی و تمرکز مخاطب به موضوع است. بانك ملت در اقدامی بسیار هوشمندانه، سال 1397 را تبريك گفته است؛ البته به خاطر موفقيتي كه در سال ٩٦ بدست مي آوريد.

نوروماركتينگ يا بازاريابي عصب پایه، شيوه نوینی در بازاريابي است که نتایج قابل توجهی را در رابطه با واکنش های مخاطب به دست داده است.  ازجمله نشان می دهد که چنین غلط های عمدي در تبلیغات باعث ميشود كه مغز به فرد فرمان بدهد كه به بيلبورد توجه نماید، خواه متن پايين تصوير را كه ريزتر تايپ شده را بخواند یا خیر.

قبلاً نیز بانک ملت دست به تبلیغات چالشی زده بود. اما این تبلیغ از این جهت که توانست در افکار عمومی، شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی در حجم قابل توجهی به اشراک گذاشته شود و ذهن مخاطب را درگیر نماید بسیار قابل توجه بود.

توضیحات این تبلیغ در سایت بانک ملت

نقد دنیای تبلیغات به تبلیغ بانک ملت 

منبع:

سایت مدیریت (علوم بازرگانی و بازاریابی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *