خانه / آموزش برند

آموزش برند

سرفصل های دوره آموزشی «اصول برندسازی و مدیریت برند در صنایع ایرانی»

  • مدرس دوره: سامان شیخ ­اسماعیلی
  • دکترای مدیریت بازاریابی و عضو هیأت علمی دانشگاه
  • مشاور ارشد بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش و مدیر وب سایت مدیریت 
  • دبیر کنفرانس های ملی و بین المللی در حوزه بازاریابی و مدیریت

 

سرفصل­ های روز اول:

  • مفاهیم، مقدمات و اصطلاحات برند و برندسازی
  • نقشه ذهن: ضرورت‌ها و اولویت­ های توسعه برند در صنایع ایرانی
  • نقشه راه: چارچوب­ ها، ابعاد و استراتژی ­های خلق و مدیریت برند
  • ایده ­ها و سبک­ های برندسازی و برندداری (Style of Branding)
  • نقشه اقدام: برنامه اجرایی برندسازی و مدیریت برند (Branding Plan)
  • جایگاه ­سازی و جایگاه ­یابی برند (Brand Positioning and Imaging)
  • مهندسی و معماری برند (Brand Architecture and Engineering)
  • ممیزی برند: ارزش ­گذاری و ارزیابی انواع برندها (Brand Audit)
  • برندسازی داخلی (آماده سازی مدیران و کارکنان برای همگامی با برند)
  • برندسازی شخصی (تقویت مدیران در زمینه کاریزما و برند فردی)
  • برترین عملکردها: نمونه برندهای موفق داخلی و خارجی (1)

 

سرفصل­ های روز دوم:

  • معرفی ایده­ ها، ابزارها و راهکارهای مدیریت برند
  • تحقیقات، ترفیعات و تبلیغات مرتبط با برندسازی
  • روش­ ها و ملاحظات نام­ گذاری و مراحل حقوقی ثبت برند
  • جنبه­ های انسانی برند (ذهنیت، هویت و شخصیت برند)
  • پیامدهای رفتاری برند (اعتماد، وفاداری و تعهد به برند)
  • تحلیل عناصر بصری انسانی در برندسازی و طراحی برند
  • معرفی ایده­ های نوین و تکنیک ­های خلاق در برندسازی
  • روش ­های نوین برندسازی مبتنی بر شبکه­ های اجتماعی
  • عوامل کلیدی موفقیت در برندسازی سازمان­ های ایرانی
  • شناسایی بیماری­ های برند و آسیب ­شناسی برندهای ایرانی
  • شیوه عملی اجرای یک پروژه برندسازی در مجموعه شما

 

شرایط دوره:

  • مدرس دوره: دکتر سامان شیخ اسماعیلی
  • شیوه ارائه: دوره با نمایش نمونه ­ها، تصاویر، فیلم ­های کوتاه و الگوهای برتر ارائه خواهد شد.
  • مباحث دوره: اولویت دوره، ارائه «مباحث علمی و به­ روز» در کنار «نمونه­ های عملی و کاربردی» خواهد بود.
  • مدت زمان دوره: پیش فرض دو روزه  (مجموعاً 16 ساعت آموزشی)، اما قابل تغییر خواهد بود.
  • تعداد شرکت­ کنندگان: 40 الی 80 نفر

 

مخاطبین دوره:

  • مدیران عامل و کارآفرینان
  • مدیران ارشد و میانی
  • مدیران استارتاپ ها
  • مالکان و سرمایه گذاران
  • مدیران بازاریابی و بازرگانی
  • مدیران فروش و فروشندگان
  • مدیران تبلیغات و برند
  • مدیران روابط عمومی
  • مدیران ارتباطات
  • مشاوران و برنامه ریزان
  • مدیران تحقیق و توسعه
  • کارکنان شرکت های خصوصی
  • دانشجویان مدیریت و بازاریابی
  • فعالان و علاقمندان برند

 

نمونه دوره برگزارشده

سامان شیخ اسماعیلی | Saman Sheikhesmaeili