خانه / معرفی سایت مدیریت

معرفی سایت مدیریت

معرفی سایت مدیریت

با انقلاب ارتباطات و اطلاعات، «افزونگی مطالب غیرمعتبر»، به چالشی بزرگتر از «کمیابی محتوای مدنظر» تبدیل شده است. بر این اساس در هر رشته و حوزه‏ ای، اعتماد و اطمینان به مرجعی که با کیفیت‏ سنجی و اعتبارسنجی و ساده‏ سازی محتوا، مخاطب را از پیچیدگی‏ ها برهاند بسیار ضروری است. چشم ‏انداز سایت مدیریت نیز حرکت در این مسیر است!

«سایت مدیریت»، به عنوان یک پایگاه علمی- تجربی، به ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و مشاوره در زمینه علوم بازرگانی و بازاریابی پرداخته و با ارائه ‏ی محتوا و مستندات باکیفیت، به دنبال ترویج و توسعه دانش مدیریت نزد مدیران، مشاوران، اساتید، دانشجویان و علاقمندان این حوزه است. در حال حاضر این پایگاه، به عنوان مرجعِ حوزه ‏هایِ بازرگانی و بازاریابی، انواع محتوا، منابع و خدمات کاربردی را عرضه می‏ نماید. منابع و مستندات ارائه شده در وب سایت تحت نظارت «دکتر سامان شیخ اسماعیلی» به روزرسانی شده و در تنظیم آن ها استناددهی خواهد شد.

به لحاظ سابقه، سایت مدیریت در دی ماه سال 1388 به پیشنهاد اساتید و دانشجویان رشته مدیریت تحت عنوان پایگاه دانش مدیریت، شروع به کار نمود و در سال 1394 به سایت مدیریت تغییر نام داده و با سیستم مدیریت محتوا و طراحی جدید به روز گردید. در این مدت سیاست های کلی سایت مدیریت متمرکز بر تنوع، کیفیت، به روزبودن، اعتبارسنجی و ساده سازی در ارائه محتوای مدیریتی به مخاطبان بوده است. رویکرد این پایگاه، ارائه مطالب علمی و پژهشی در کنار درس آموخته ها و مباحث کاربردی است، که این ایده با انتشار مطالب آکادمیک در کنار عناوین تجربی تحقق یافته است.

خلاصه ای از محتوای قابل دسترسی سایت مدیریت:

  • معرفی و بحث در رابطه با رشته ها، گرایش ها، دروس و نظریه های علوم بازرگانی و بازاریابی
  • معرفی کتب، مجلات، پایگاه های معتبر، صاحبنظران، مدیران، کارآفرینان و سازمان ها و تجارب برتر
  • انتشار مقالات، کتب، جزوات، پروژه ها، پژوهش ها، پرسشنامه ها و مستندات حوزه بازرگانی و بازاریابی
  • دسترسی به نرم افزارها، تصاویر، فیلم ها، منابع بصری، مصاحبه ها و داستان های حوزه بازرگانی و بازاریابی
  • اطلاع رسانی اخبار، کنفرانس ها و همایش ها، دفاع پایان نامه، فناوری ها، قوانین و قراردادهای مدیریتی
  • آموزش در حوزه آزمون های دانشگاهی، کنکور، زبان خارجی و … با تمرکز بر حوزه کسب و کار
  • ارائه مطالب مفید و هدایای آموزشی و پژوهشی به دانشجویان رشته های مدیریت و علوم وابسته

بازاریابی برای فعالان بازار سرمایه

بازاریابی برای فعالان بورس

بازار سرمایه بخش عمده ای از گردش مالی یک اقتصاد را تشکیل می دهد. لذا داشتن رویکرد مناسب بازاریابی در این بازار حساس و اطلاعات محور بسیار اهمیت دارد. اما در ایران کمتر به مفاهیم یا اصطلاحاتی مانند بازاریابی بورس، بازاریابی بازار سرمایه، بازاریابی خدمات مالی، بازاریابی بازارهای مالی، بازاریابی در تامین مالی و ... پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید »

تخصص طراح‌های گرافیک مدرن یا طراحان دیجیتال در چیست؟

طراح‌های گرافیک مدرن

 طراح‌های گرافیک مدرن (Modern Graphic Designers) (طراح تجربه کاربری، طراح رابط کاربری، طراح بصری، طراح موشن، طراح تعامل و طراح سایت)   در حال حاضر تخصص طراحی گرافیک با گذشته تفاوت‌های زیادی نموده است. ابزارها و حوزه‌هایِ مختلفِ طراحی، باعث شده است که این رشته …

بیشتر بخوانید »

بسته آماده سازی کسب و کارها برای مواجهه با بحران اقتصادی کرونا

بسته جامع آماده سازی کسب و کار برای مواجهه با بحران اقتصادی کرونا

ده گزارشی که شرکت شما را در برابر بحران کرونا محافظت می کند همراه با دو کتاب در ارتباط با پیامدها و فرصت ها و تهدیدهای کرونا در روزهای گذشته، تمام دنیا با بحران شیوع ویروس کرونا روبرو شده است. در این بین علاوه بر …

بیشتر بخوانید »

نکات قانون کار برای کارکنان و کارفرمایان

اهمیت قانون کار در مدیریت منابع انسانی بر اساس متون رشته مدیریت منابع انسانی، ایجاد ساختار سازگار با قوانین کار و اشتغال یکی از امور بااهمیت واحد منابع انسانی در هر سازمانی به شمار می رود. در واقع نداشتن شناخت کافی نسبت به اصول اولیه …

بیشتر بخوانید »

راهنمای کلاس های مجازی دانشگاه آزاد

دانشجو و استاد گرامی؛ حسب شرایط خاص بوجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و عدم امکان برگزاری فعالیت‌های دانشگاه به صورت حضوری، آموزش مجازی در دستور کار اکثر دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است. در همین راستا در …

بیشتر بخوانید »

برگزاری سمینار برندینگ برای شرکت های کوچک و متوسط

یکی از رسالت های شرکت ها و فعالان کسب و کار ایجاد ذهنیات، احساسات و تجربیات خوب فراتر از محصولات خوب برای مصرف کننده است، به گونه ای که همواره تداعی کننده برترین مفاهیم و خاطرات برای مشتریانش باشد. اساساً برند یا نام و نشان …

بیشتر بخوانید »

معرفی کتاب های برتر تبلیغات و برندسازی (ادورتایزینگ و برندیگ)

معرفی 20 کتاب برتر ترجمه شده ادورتایزینگ و برندیگ در ایران به نقل از کالج تپسل کتاب های مختلفی در حوزه تبلیغات و برندسازی در ایران ترجمه یا تالیف شده اند. واقعیت این است که مستقل از کیفیت محصول و یا ناب بودن ایده کسب‌وکار، …

بیشتر بخوانید »

تکنیک های روانشناسی فروش برای افزایش مشتری

۱۰ تکنیک عالی روانشناسی برای افزایش مشتری‌ها و فروش  10 Ways to Convert More Customers USING PSYCHOLOGY منبع: هلپ اسکات    ترجمه: سایت نوین    انتشار: سایت مدیریت مقدمه راهکار فروش بیشتر واقعاً ساده است: کافی است بفهمید که درخواست و انتظار مشتری از کسب …

بیشتر بخوانید »

چرا فقرا تصمیم‌های اشتباه می‌گیرند؟

چرا فقرا این‌قدر تصمیم‌های بد می‌گیرند؟ کاهش پهنای باند ذهنی ناشی از فقر چیست؟ نگارش روتخر برگمان (کارسپاندنت) | ترجمه علی امیری (ترجمان)   عموماً گفته شده که «فقرا به این خاطر فقیر هستند که تصمیمات بدی می‌گیرند» و خودشان باید خودشان را نجات دهند. در …

بیشتر بخوانید »